Marcel Lukačka (direct marketing)

Vyštudoval na Právnickej Fakulte UK v Bratislave, okrem toho absolvoval 2 semestre na FiF UK odbor politológia. V oblasti direct marketingu začal pracovať už ako študent v roku 1994, po absolvovaní Právnickej fakulty UK v roku 1996 založil spoločnosť Pekná modrá s.r.o. V nasledujúcich rokoch spoluzaložil ďalšie spoločnosti špecializujúce sa na BTL (bellow the line) aktivity, v roku 1997 spoločnosť E.Motion s.r.o.(sales promotion a event marketing) a v roku 1998 spoločnosť Shiculka & Macatch s.r.o. (neadresný mailing a logistika).

V rokoch 1998-1999 externe pedagogicky pôsobil na Obchodnej fakulte Ekonomickej Univerzity, kde na katedre práva vyučoval obchodné právo a medzinárodné obchodné právo. V roku 2001 pracoval čiastočne aj ako externý konzultant a projektový manažér v Prahe pre spoločnosť ADM s.r.o. z nadnárodného holdingu TPG Post. Príležitostne prednáša a školí v oblasti direct marketingu a CRM. Je spoluzakladateľ a business director kuriérskych spoločností GO4 a Cyklokuriér Švihaj Šuhaj.

Scroll to Top