ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

ČSOB, a.s. a FÓRUM PSR SLOVENSKO sa stali novými členmi Rady pre reklamu

BRATISLAVA. Do Rady pre reklamu, združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku, vstúpili dvaja noví členovia. Na výročnom zasadnutí členov RPR, ktoré sa uskutočnilo 19. apríla boli za členov prijatí spoločnosť ČSOB, a.s. a združenie FÓRUM PSR SLOVENSKO. 
 
Medzi zadávateľov reklamy z oblasti bankovníctva a finančných produktov, ktorí sa rozhodli oficiálne zaviazať k dodržiavaniu Etického kódexu RPR sa pridala aj Československá obchodná banka, a.s., ktorá je členom jednej z najväčších a najsilnejších finančných skupín na Slovensku a významným zadávateľom reklamy.  
 
“Značka ČSOB má jasne zadefinovaný férový prístup k zákazníkom ako jednu zo svojich “brand values”. Preto je naše členstvo v Rade pre reklamu ďalším prirodzeným krokom, ktorý odzrkadľuje nielen naše vnímanie a princípy transparentnosti v reklame, ale v celkovom prístupe k našim klientom, neklientom a celej spoločnosti. Sme presvedčení, že aktívna spolupráca ČSOB a Rady pre reklamu bude pridanou hodnotou pre všetky strany”, povedala Andrea Király, riaditeľka odboru Komunikácie ČSOB.
 
FÓRUM PSR SLOVENSKO združuje významných výrobcov, distributérov a importérov alkoholických nápojov v Slovenskej republike. S komunikačným heslom „Pi s rozumom“ chcú apelovať na osobnú zodpovednosť jednotlivca pri konzumácii alkoholických nápojov a v čo najširšej miere poskytnúť dostatočné informácie pre správne posúdenie a rozhodnutie o primeranej intenzite, množstve a kvalite konzumácie alkoholu. Členovia združenia – spoločnosti, ktoré sú okrem iného významnými zadávateľmi reklamy na alkoholické nápoje (IMPERATOR, s.r.o., ITALMARKET SLOVAKIA, a.s., KARLOFF, s.r.o., KOFT, spol. s r.o., KON-RAD, spol. s r.o., OLD HEROLD, s.r.o., Pernod Ricard Slovakia, s.r.o., REMY COINTREAU SLOVAKIA  s.r.o., Rudolf Jelínek Slovakia, s.r.o., ST. NICOLAUS – trade, a.s.) prezentujú zodpovedné pitie s mierou vo svojich reklamných kampaniach a propagačných materiáloch v podobe: “Pi s rozumom.”
 
 
„Rozumná konzumácia alkoholu je súčasťou európskej kultúrnej tradície a patrí k modernému životnému štýlu. Fórum PSR Slovensko uznáva tento princíp samoregulácie, ktorá dopĺňa platnú legislatívu. V oblasti komunikácie to platí dvojnásobne, a preto je pre nás členstvo v RPR mimoriadne dôležité“, povedal predseda predstavenstva PSR Slovensko, Erik Čížek. 
 
„Teší nás, že k dodržiavaniu Etického kódexu reklamy sa zaviazali ďalší významní zadávatelia. Svojim vstupom do RPR tak vyjadrujú aktívnu podporu princípu samoregulácie a dávajú najavo, že dodržiavanie etických pravidiel v reklame má zmysel“, uviedla Miriam Benčíková – Kušnírová, prezidentka RPR. 
 
Valné zhromaždenie tiež schválilo návrh na prijatie novej členky Arbitrážnej komisie, ktorou sa stala výkonná riaditeľka digitálnej agentúry TRIAD Advertising Maru Mitlíková. Svojím profesionálnym zameraním by Mitlíková mala pokrývať prostredie internetovej a digitálnej reklamy. Doplnenie Arbitrážnej komisie o nezávislú odborníčku z tejto oblasti bolo prirodzenou reakciou na neustále sa zvyšujúci počet sťažností na reklamu šírenú na internete.  
 
"Z členstva v Arbitrážnej komisii Rady pre reklamu sa veľmi teším, vnímam to ako príležitosť získať na reklamu ďalší uhol pohľadu. Dodržiavanie etiky v reklame je pre nás v agentúre prirodzené, v TRIADE navyše spolupracujeme už niekoľko rokov napríklad s pivnými značkami z portfólia Pivovarov Topvar, ktoré si dávajú na pravidlách komerčnej komunikácie striktne záležať a tak je to správne aj podľa nás“, povedala nová členka Arbitrážnej komisie, Maru Mitlíková.  
 
 
Scroll to Top