Po krátkej letnej prestávke váš opäť pozývame na obľúbené kreatívne podujatie Rady pre reklamu a KRAsu – Raňajky s reklamou. Už budúci utorok budeme otvorene diskutovať o tom, či masový vrah patrí do reklamy.
TÉMA:
„Raňajky s reklamou: Patrí masový vrah do reklamy?“
Nesloboda. Reštrikcie. Nacizmus. Hitler. Sme ešte schopní objektívne vnímať signály, ktoré vedú k extrémizmu? Prečo marketéri v súčasnosti siahajú po fašistických symboloch, aby predali svoj produkt? Ako to vníma spotrebiteľ? A je to vôbec smiešne?
KEDY:
v utorok 27. septembra, od 8.30 do 10:00 hod.
KDE:
kaviareň Foxford na Obchodnej 26 v Bratislave
Podrobný program s možnosťou registrácie a zakúpenia si vstupenky na „Raňajky s reklamou “ nájdete na stránke podujatia http://ranajkysreklamou.sk/
Cena vstupenky je 5 eur (v cene je zahrnutý vstup na podujatie, káva a raňajky).