Pozývame vás na ďalší event so série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr, tentokrát aj v spolupráci s Asociáciou PR. Public relations je nepochybne významnou súčasťou komerčnej komunikácie a má v nej svoje nezastupiteľné miesto, pretože rovnako ako reklama môže ovplyvniť vnímanie a správanie spotrebiteľa. A to najmä dnes, kedy sa jednotlivé komunikačné techniky natoľko prelínajú, že niekedy ani ich tvorcovia nevedia jednoznačne povedať, ktorá kam patrí. A preto sme sa rozhodli, že je dôležité o PR hovoriť. A hovoriť aj o tom, ako ho robiť eticky.
Aká je téma?
PR nie je skrytá reklama (práve naopak)
PR nie je skrytá reklama. Alebo je? Budeme hovoriť o tom, čo PR je a čo nie je, čo dokáže a kde má naopak limity, ale aj o tom, ako ho vníma spotrebiteľ a prečo je potrebné správať sa eticky aj v tejto oblasti komunikácie. Čo hovoria medzinárodné etické štandardy v PR a ako sa na túto tému dá nazerať z pohľadu Etického kódexu reklamnej praxe?
Kto sú spíkri a o čom budú hovoriť?
KEDY SA Z PR STÁVA (SKRYTÁ) REKLAMA?
Príklady Arbitrážnou komisiou posudzovaných sťažností a reklám
Miroslava REMENÁROVÁ – Corporate Affairs Manager North Danube | členka Arbitrážnej komisie RPR
NATIVE, BRANDED CONTENT, PRODUKT PLACEMENT, PR…
Rozumieme novým komunikačným buzzvordom?
Martin MAZAG – Managing Director v agentúre PRIme time | prezident Asociácie PR agentúr.
ČESŤ PR PROFESIONÁLOV VO SVETE
Medzinárodné štandardy v etike v PR v ICCO a najlepšie príklady rozhodovania z praxe
Michaela BENEDIGOVÁ – Managing Director & Partner Seesame, s.r.o.
Kedy sa vidíme?
v utorok 20. júna od 8.30 hod. do 10.00 hod.
Kde budeme?
Stretneme sa v kaviarni Foxford, Obchodná 26, Bratislava
Ako sa registrovať?
Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
Budeme sa na Vás tešiť!