ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Raňajky s reklamou: Stereotypy. Účinkujú ešte?

 
Pozývame vás na májové Raňajky s reklamou. Po prvýkrát prijal pozvanie na Raňajky aj zahraničný spíker, STEVE LATHAM priamo z CANNES LIONS, ktorý bude hovoriť aj o tom, ako sa vysporiadavajú so stereotypmi v reklame, v spoločnosti i v živote. 
 

Aká je táma?

Stereotypy. Žena v kuchyni, muž v aute, babka, ktorá neovláda technológie, usmiata rodinka – mama otec a dve deti, všetci krásni a úspešní… všetci šťastní. Naozaj? Je využívanie stereotypov v reklame účinné? Dokáže takáto reklama stále predať váš produkt? Ako tieto stereotypy vníma spotrebiteľ? A vôbec, nosia sa stereotypy ešte v reklamnej brandži, v spoločnosti a v našich životoch?
 

Spíkri?

Steve LATHAM – Head of Talent & Training at Cannes Lions International Festival of Creativity (prednáška bude v AJ)
Radoslav KUTAŠ – právnik a autor Etického kódexu | člen Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu
Branislav BRZULA – Head of Marketing at Lidl Slovenská republika
 

Kedy sa vidíme?

vo štvrtok 25. mája od 8.30 hod. do 10.00 hod.
 

Kde budeme?

POZOR – pre tieto jedny raňajky meníme priestor. Stretneme sa v GORILA.SK URBAN SPACE na Námestí SNP 30.
 

Ako sa registrovať?

Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk. Vstupné je 8 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!
 
Budeme sa na cás tešiť!
 
Scroll to Top