Spoločnosť Zoznam, s.r.o. bola prijatá za nového člena Rady pre reklamu. Zoznam, s.r.o. je prevádzkovateľom jedného z najnavštevovanejších slovenských internetových portálov Zoznam.sk. V súčasnosti ponúka viac ako 40 online produktov. Produktové portfólio tvoria špecializované magazíny, ktoré ponúkajú návštevníkom atraktívny obsah z rôznych tematických oblastí.
„Členstvo v Rade pre reklamu považujeme za prirodzené vyústenie kontinuálnej činnosti spoločnosti Zoznam v oblasti kultivácie reklamy v online prostredí. Našej spoločnosti ako prevádzkovateľovi internetových portálov, záleží na tom, aby reklama, ktorá je umiestnená na našich webových stránkach, bola v súlade s etickými normami. Každá inzercia klienta je pred uverejnením posudzovaná okrem technických parametrov aj po obsahovej stránke. Rovnako pristupujeme aj k vlastnej propagácii. Veríme, že našou participáciou v Rade pre reklamu prispejeme k šíreniu korektnej, legálnej a etickej reklamy, ktorá bude v konečnom dôsledku prospešná pre všetky subjekty zúčastnené na marketingovej komunikácii a najmä pre inzerentov a spotrebiteľov“ uviedol konateľ spoločnosti Zoznam, s.r.o., Martin Mác.
„Objem internetovej reklamy sa z roka na rok zvyšuje a úmerne tomu narastá aj citlivosť spotrebiteľov na obsahy uverejnené v on-line prostredí. Teší nás preto, že sa k dodržiavaniu etických pravidiel v reklame zaviazala spoločnosť Zoznam, s.r.o., ktorá je významným subjektom ovplyvňujúcim slovenské internetové prostredie. Veríme, že členstvom v Rade pre reklamu prispeje k tomu, aby sa aj na internete šírila reklama, ktorá je čestná, slušná, decentná a etická,“ povedala prezidentka RPR, Miriam Benčíková – Kušnírová.