ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Asociácia mediálnych agentúr sa stala novým členom Rady pre reklamu

Bratislava, 12. 3. 2025 — Rada pre reklamu (RPR), združenie podporujúce etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku, prijala nového člena – Asociáciu mediálnych agentúr (AMA).

Asociácia mediálnych agentúr (AMA) je nekomerčné združenie zastupujúce popredné mediálne agentúry pôsobiace na Slovensku. Jej hlavným poslaním je chrániť a presadzovať záujmy mediálnych agentúr, podporovať rozvoj mediálneho trhu a prispievať k jeho profesionalizácii. Od roku 2002 AMA spolufinancuje telemetrický výskum sledovanosti televíznych staníc na Slovensku.  Agentúry združené v AMA zamestnávajú viac ako 300 profesionálov.

Prijatie AMA do Rady pre reklamu predstavuje dôležitý krok pre obe strany. Pre Radu to znamená posilnenie spolupráce s kľúčovými hráčmi na mediálnom trhu, čo prispeje k efektívnejšiemu presadzovaniu etických štandardov v reklame. Pre AMA a jej členov členstvo prináša možnosť aktívne sa podieľať na tvorbe a presadzovaní samoregulačného mechanizmu a podporiť transparentnosť a profesionalitu v reklamnom prostredí.

„V AMA vnímame dôležitosť úloh, ktoré RPR plní v oblasti etických štandardov a profesionality v oblasti reklamy. Naša misia rozvíjať a profesionalizovať mediálny trh na Slovensku je prirodzene prepojená s misiou RPR, a preto veríme, že naša spolupráca prispeje k ďalšiemu rozvoju lokálneho reklamného prostredia. Tešíme sa na spoločné iniciatívy, ktoré budú prínosom pre všetkých aktérov v odvetví a prispejú k zodpovednej komerčnej komunikácii“, uviedol predseda Asociácie mediálnych agentúr, Peter Beljak.

„Rada pre reklamu víta Asociáciu mediálnych agentúr ako svojho riadneho člena. Vstup AMA do našich radov vnímame ako významné posilnenie spolupráce v oblasti samoregulácie reklamy na Slovensku. Mediálne agentúry zohrávajú kľúčovú úlohu v procese tvorby a šírenia reklamného obsahu, a preto ich aktívna účasť v samoregulačných aktivitách prispeje k ešte efektívnejšiemu zabezpečeniu etických štandardov a zodpovednej komerčnej komunikácie. Tešíme sa na spoluprácu a spoločné úsilie pri posilňovaní férového reklamného prostredia“, uviedla Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka RPR.

Rada pre reklamu v súčasnosti združuje viac ako 30 subjektov z oblasti reklamného priemyslu, vrátane zadávateľov reklamy, reklamných agentúr, profesijných asociácií, médií, vysielateľov a vzdelávacích inštitúcií zameraných na marketing a reklamu.

Scroll to Top