

Sme pri tom už viac ako 25 rokov.



Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je neetická?
Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je v rozpore s Etickým kódexom? Do pôsobnosti Kódexu spadá reklama, ktorá je súčasťou komerčnej komunikácie, okrem politickej reklamy. Vyplňte elektronický formulár a zašlite nám Vašu sťažnosť.
Je vaša reklama v súlade s Kódexom?
Nechajte si posúdiť Vašu reklamu ešte pred tým ako ju uvediete do médií. Môžete tak predísť prípadným sťažnostiam, nesúladu s Kódexom a upraviť kampaň, kým ešte nie je neskoro. Viac informácií o Atest/Copy advice »
Etický kódex reklamnej praxe
Štandardy etickej reklamy v podobe etických pravidiel sú zakotvené v Etickom kódexe reklamnej praxe (Kódex), ktorý informuje verejnosť o hraniciach reklamnej etiky a definuje čo je možné v rámci marketingovej komunikácie považovať za etické a čo naopak už etickým nie je.
Kódex nenahrádza právnu reguláciu reklamy, avšak nadväzuje na ňu ustanovením etických zásad. Je určený subjektom, ktoré pôsobia v oblasti reklamy a inej formy propagácie a formuluje pravidlá profesionálneho správania sa.
Novinky
Raňajky s reklamou: ANOMÁLIE POLITICKEJ REKLAMY
Pozývame vás na ďalší zo série eventov, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných …
Tlačová správa z 1. zasadnutia AK RPR
BRATISLAVA. Dňa 19. 01. 2023 sa konalo 1. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej …
Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR
BRATISLAVA. Dňa 8. 12. 2022 sa konalo 9. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej …
Arbitrážne nálezy
Sťažovateľ
fyzická osoba
Zadávateľ
Orkla Foods Česko a Slovensko a.s.
Nález
Sťažovateľ
fyzická osoba
Zadávateľ
neznámy
Nález
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
CANPOL Slovakia, s.r.o.
Nález