

Sme pri tom už viac ako 25 rokov.


Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je neetická?
Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je v rozpore s Etickým kódexom? Do pôsobnosti Kódexu spadá reklama, ktorá je súčasťou komerčnej komunikácie, okrem politickej reklamy. Vyplňte elektronický formulár a zašlite nám Vašu sťažnosť.
Je vaša reklama v súlade s Kódexom?
Nechajte si posúdiť Vašu reklamu ešte pred tým ako ju uvediete do médií. Môžete tak predísť prípadným sťažnostiam, nesúladu s Kódexom a upraviť kampaň, kým ešte nie je neskoro. Viac informácií o Atest/Copy advice »
Etický kódex reklamnej praxe
Štandardy etickej reklamy v podobe etických pravidiel sú zakotvené v Etickom kódexe reklamnej praxe (Kódex), ktorý informuje verejnosť o hraniciach reklamnej etiky a definuje čo je možné v rámci marketingovej komunikácie považovať za etické a čo naopak už etickým nie je.
Kódex nenahrádza právnu reguláciu reklamy, avšak nadväzuje na ňu ustanovením etických zásad. Je určený subjektom, ktoré pôsobia v oblasti reklamy a inej formy propagácie a formuluje pravidlá profesionálneho správania sa.
Novinky
Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR
BRATISLAVA. Dňa 8. 12. 2022 sa konalo 9. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej …
Správa o európskych trendoch v sťažnostiach na reklamu
EASA – The European Advertising Standards Alliance – aliancia samoregulačných orgánov v oblasti reklamy zverejnila …
Tlačová správa z 8. zasadnutia AK RPR
Tlačová správa z 8. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2022 BRATISLAVA. Dňa …
Arbitrážne nálezy
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
ORIN Slovakia, s.r.o.
Nález
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Nález