

Sme pri tom už viac ako 25 rokov.



Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je neetická?
Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je v rozpore s Etickým kódexom? Do pôsobnosti Kódexu spadá reklama, ktorá je súčasťou komerčnej komunikácie, okrem politickej reklamy. Vyplňte elektronický formulár a zašlite nám Vašu sťažnosť.
Je vaša reklama v súlade s Kódexom?
Nechajte si posúdiť Vašu reklamu ešte pred tým ako ju uvediete do médií. Môžete tak predísť prípadným sťažnostiam, nesúladu s Kódexom a upraviť kampaň, kým ešte nie je neskoro. Viac informácií o Atest/Copy advice »
Etický kódex reklamnej praxe
Štandardy etickej reklamy v podobe etických pravidiel sú zakotvené v Etickom kódexe reklamnej praxe (Kódex), ktorý informuje verejnosť o hraniciach reklamnej etiky a definuje čo je možné v rámci marketingovej komunikácie považovať za etické a čo naopak už etickým nie je.
Kódex nenahrádza právnu reguláciu reklamy, avšak nadväzuje na ňu ustanovením etických zásad. Je určený subjektom, ktoré pôsobia v oblasti reklamy a inej formy propagácie a formuluje pravidlá profesionálneho správania sa.
Novinky
Arbitrážna komisia s novými členmi
Valné zhromaždenie Rady pre reklamu na svojom ostatnom zasadnutí rozhodovalo o zložení Arbitrážnej komisie, ktorá …
Tlačová správa z 3. zasadnutia Komisie
BRATISLAVA. Dňa 21. 04. 2022 sa konalo 3. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej …
Novým členom RPR sa stala Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Do Rady pre reklamu, združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku vstúpila ako …
Arbitrážne nálezy
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
Žilinská univerzita v Žiline
Nález
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
365.bank, a.s.
Nález
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
Savencia Fromage & Dairy SK, a. s.
Nález