

Sme pri tom už viac ako 25 rokov.


Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je neetická?
Videli ste reklamu, o ktorej si myslíte, že je v rozpore s Etickým kódexom? Do pôsobnosti Kódexu spadá reklama, ktorá je súčasťou komerčnej komunikácie, okrem politickej reklamy. Vyplňte elektronický formulár a zašlite nám Vašu sťažnosť.
Je vaša reklama v súlade s Kódexom?
Nechajte si posúdiť Vašu reklamu ešte pred tým ako ju uvediete do médií. Môžete tak predísť prípadným sťažnostiam, nesúladu s Kódexom a upraviť kampaň, kým ešte nie je neskoro. Viac informácií o Atest/Copy advice »
Etický kódex reklamnej praxe
Štandardy etickej reklamy v podobe etických pravidiel sú zakotvené v Etickom kódexe reklamnej praxe (Kódex), ktorý informuje verejnosť o hraniciach reklamnej etiky a definuje čo je možné v rámci marketingovej komunikácie považovať za etické a čo naopak už etickým nie je.
Kódex nenahrádza právnu reguláciu reklamy, avšak nadväzuje na ňu ustanovením etických zásad. Je určený subjektom, ktoré pôsobia v oblasti reklamy a inej formy propagácie a formuluje pravidlá profesionálneho správania sa.
Novinky
Tlačová správa z 5. zasadnutia AK RPR
BRATISLAVA. Dňa 07. 07. 2022 sa konalo 5. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej …
Raňajky s reklamou ON-LINE: Komunikácia a reklama v čase vojny
Mimoriadna situácia si vyžaduje mimoriadne opatrenia. Na podporu napadnutej Ukrajiny sa spojil celý svet a …
Tlačová správa zo 4. zasadnutia AK RPR
BRATISLAVA. Dňa 26. 05. 2022 sa konalo 4. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej …
Arbitrážne nálezy
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r. o.
Nález
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
MARKÍZA-SLOVAKIA, spol. s r.o.
Nález
Sťažovateľ
Fyzická osoba
Zadávateľ
Tatra banka, a.s.
Nález