Róbert Slovák sa viac ako dvadsať rokov venuje reklame a komunikácii. V roku 2004 s priateľmi založil reklamnú agentúru Respect APP. Bol prezidentom Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska a spoluzakladateľ združenia Ľudia z marketingu. Bol spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti, pod záštitou prezidenta Andreja Kisku založil medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org.
V roku 2019 Respect APP opustil a oznámil založenie agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia, ktorá pri tvorbe komunikačných stratégií využíva poznatky kognitívnej vedy a tvorí inovatívne kampane s akcentom na spoločenskú zodpovednosť.
Je držiteľom mnohých slovenských (Zlatý klinec, Aurel, shortlist na EFFIE), českých (Zlatá pecka), ale aj medzinárodných ocenení (EASA Best Practise Award, shortlist na New York Festivals, či National Diploma z Cannes Lions). Bol porotcom kreatívnych súťaží Zlatý klinec, Žiarovka, Louskáček, Cresta Awards (Preliminary Jury), New York Festivals a Golden Drum.