ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Raňajky s reklamou: Vianočný špeciál

Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
pozývame Vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu.

TÉMA: Vianočný špeciál – o tom, keď sa roztápajú srdcia a otvárajú peňaženky


Vianoce sú pre marketérov jedinečnou príležitosťou ako osloviť zákazníkov, vyvolať emócie a zároveň maximalizovať predaj. Ale aj šancou na to, aby sa vaša reklama zaradila do kategórie „best of the best“, či naopak momentom, kedy vaša značka môže pohorieť na celej čiare a „vianočný zázrak“ sa jednoducho neudeje. Ako sa s týmito výzvami popasovali domáce aj svetové značky? A ako prinášať posolstvá, ktoré budú rezonovať s hodnotami a očakávaniami zákazníkov a vytvárať pozitívne emócie bez zbytočného sentimentu?

Kedy a kde sa vidíme?
v stredu, 20. novembra 2024 od 9.00 hod. (registrácia začína o 8.45 ) Jurkovičova Tepláreň, Bottova 1/1, Bratislava

Vianočný koktejl a atmosféru namiešame v tomto zložení obsahu a vystupujúcich:

Róbert SLOVÁK| Founder & Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia
VIANOCE VŽDY INAK

Nemusí to byť klišé, ale nič zlé sa nestane, aj keď bude. Ako ale komunikovať na Vianoce relevantne, s ohľadom na atmosféru v spoločnosti, či s citom k rôznym skupinám? Sú Vianoce ešte o jedle, rodine, zblížení a stíšení? A načo vlastne do celej atmosféry pchať vkuse nejaké reklamy?

Mária TÓTHOVÁ ŠIMČÁKOVÁ | predsedníčka AK RPR, detská psychologička / Radoslav KUTAŠ | člen AK RPR, právnik
ŠŤASTNÉ, VESELÉ A ZODPOVEDNÉ

Boli dojímavé, idylické, odvážne, inšpirujúce, aj veselé ….a napriek tomu sa nevyhli kritike a sťažnostiam. Aké etické normy by mali reklamy spĺňať v období, ktoré má pre mnohých hlbší význam a aké faktory by tvorcovia reklamy mali brať do úvahy, aby sa vyhli neželaným reakciám. Krátke zamyslenie nad praktickými skúsenosťami z pohľadu etickej samoregulácie reklamy.

Juraj ŠUKOLA | Creative Domain Research Manager, KANTAR
ČARO VIANOC V ČÍSLACH

Odhalíme, čo robí vianočné reklamy efektívnymi a nezabudnuteľnými na základe dát a analýz. Preskúmame, aké prvky by mala obsahovať úspešná sviatočná kampaň a ukážeme, ako dáta pomáhajú posilniť jej dosah na divákov. Zdôrazníme tiež význam testovania, aby počas vianočného obdobia kampaň využila svoj potenciál naplno.

Lístky na podujatie si môžete zakúpiť na TICKPO
https://tickpo.zoznam.sk/sk/listky/ranajky-s-reklamou-vianocny-special-42005/

Vstupné je 10 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!

Tešíme sa na Vás!

Scroll to Top