Tlačová správa z 1. zasadnutia AK RPR 2014
Tlačová správa z 1. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2014 BRATISLAVA. Dňa 23.01.2014 sa konalo 1. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). …
Tlačová správa z 1. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2014 BRATISLAVA. Dňa 23.01.2014 sa konalo 1. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). …
V roku 2013 posudzovala Komisia 121 reklám, na ktoré spolu prišlo 222 sťažností – 98,64% (219) sťažností bolo podaných fyzickými osobami, 2 sťažnosti podali právnické osoby a v jednom prípade …
Čo najviac prekážalo spotrebiteľom na reklame v roku 2013 Čítať viac »
V roku 2012 obdržalo 27 európskych samoregulačných orgánov spolu 62 232 sťažností na reklamu. 73 % bolo posudzovaných v UK a v Nemecku. Viac ako 40% sťažností bolo opodstatnených. Najčastejším …
EASA zverejnila podrobnú štatistiku sťažností za rok 2012 Čítať viac »
Dovoľujeme si Vás pozvať na konferenciu Rady pre reklamu. Záujem o účasť prosím potvrďte vyplnením a zaslaním formulára na http://www.rpr.sk/sk/konferencia . Poplatky za účasť na konferencii: 19 EUR – účastníci prihlásení členom Rady pre …
Tlačová správa zo 7. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2013 BRATISLAVA. Dňa 12. 09. 2013 sa konalo 7. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len …
Tlačová správa zo 7. zasadnutia Arbitrážnej komisie RPR Čítať viac »
Na Valnom zhromaždení členov Rady pre reklamu, ktoré sa uskutočnilo 16.apríla 2013, si jeho zástupcovia zvolili troch nových členov Arbitrážnej komisie RPR. Michala Ruttkay, Ľubora Kyselého a Olivera Brunovského, ktorí …
Tlačová správa z 2. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu BRATISLAVA. Dňa 21. 02. 2013 sa konalo 2. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR …
Tlačová správa z 1. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu BRATISLAVA. Dňa 24. 01. 2013 sa konalo 1. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR …
V roku 2012 posudzovala Komisia 126 reklám, na ktoré spolu prišlo 314 sťažností – 92% (288) sťažností bolo podaných fyzickými osobami, 6% (18) sťažností podali právnické osoby a v ôsmich …
Na čo bol slovenský spotrebiteľ citlivý v roku 2012 Čítať viac »
Dovoľujeme si Vás pozvať na konferenciu Rady pre reklamu. Záujem o účasť prosím potvrďte vyplnením a zaslaním formulára na http://www.rpr.sk/sk/konferencia .