
Pozývame vás na naše pravidelné Raňajky s reklamou, ktoré budú venované téme CROWDFUNDINGU. Ako to vlastne je? Čo je to crowdfunding a ako blízko má k reklame. Je to primárne finančný alebo marketingový nástroj? Dokáže crowdfunding viac? A čo je to vlastne crowdfundingová kampaň? A čo potrebuje k tomu, aby bola úspešná? Má crowdfunding zmysel pre Slovensko? A aké sú etické a legislatívne pravidlá pre crowdfundingovú reklamnú kampaň?
Kedy:
utorok 21. novembra, 8.30 hod. – 10.00 hod.
Kde:
kaviareň Foxford, Obchodná (horné poschodie kníhkupectva Martinus), Bratislava
Spíkri:
Slavomíra SALAJOVÁ – podpredsedníčka Arbitrážnej komisie RPR, právnička | Rada pre reklamu
Crowdfunding v reklame alebo reklama v crowdfundingu. Ako to vlastne je?
Peter JANČÁRIK – Strategist & Partner | Seesame
Ako crowdfunding pomohol autizmu. Prvý simulátor autizmu vo virtuálnej realitie vznikol vďaka príspevkom od ľudí. Čo nám fungovalo a čo by sme dnes urobili inak?
Viktor MIKULÁŠEK – CEO startup a inovačného štúdia LAUNCHER
LAUNCHER zastrešuje privátnych investorov s vlastným portfóliom startupov, poskytuje funding, manažuje akceleračný program a aktívne pomáha budovať inovatívne spoločnosti.
Martin KOLESÁR – co-founder, marketing & community manažér | Poetic
SACRED FIRE – crowdfunding ako nástroj na budovanie spotrebiteľskej základne a promo počítačovej hry
Viktor REVILIAK – co-funder | CulCharge
Vstupné a registrácia:
Vstupné vo výške 8 eur (s DPH) zahŕňa vstup, kávu a raňajky. Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk.