ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Peter Štarchoň (bankový marketing, nové technológie v marketingu)

Prof. Mgr. Peter Štarchoň, PhD. pôsobí ako dekan Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. V rámci pedagogickej činnosti sa snaží o presadzovanie interaktívnych foriem vzdelávania a o koncepčné prepojenie teórie so súčasnou praxou a najnovšími trendmi, aktívne organizuje workshopy a prednášky s odborníkmi z praxe, či so zástupcami vybraných inštitúcií. Venuje sa problematike nových trendov v marketingu s dôrazom na oblasť bankového marketingu, využívania sociálnych sietí a nových informačných a komunikačných technológií v marketingu a v marketingovej komunikácii, ako aj vybraným aspektom medzinárodného marketingu vo vzťahu k značke a spotrebiteľskému správaniu. Využíva pritom aj skúsenosti z učiteľskej mobility na zahraničných vysokých školách a univerzitách, či skúsenosti zo spolupráce s hospodárskou praxou. Je členom České marketingové společnosti, Eurasia Business and Economics Society, člen Redakčnej rady vedeckých časopisov Holistic Marketing, Management, Romanian Distribution Committee Magazine a Auspicia.

Scroll to Top