ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Raňajky s reklamou: AI v marketingu.

Milí priaznivci Raňajok s reklamou, teší nás záujem o najbližšie Raňajky, ale podujatie je aktuálne už VYPREDANÉ.

TÉMA: AI V MARKETINGU. NOVODOBÝ DR. JEKYLL A MR. HYDE?

Vie písať texty, robí obrázky, analyzuje údaje, predikuje správanie zákazníkov, pomáha tvoriť personalizované kampane…a učí sa veľmi rýchlo. S možnosťami, ktoré umelá inteligencia pre marketing ponúka však prichádzajú aj reálne výzvy, ktoré nemožno ignorovať. Naopak. Musíme im čeliť. Ako si nastaviť etický kompas a využiť AI v reklame tak, aby sa z tohto nástroja nestal novodobý Dr. Jekyll a Mr. Hyde?

KEDY: v stredu, 14. júna 2023 od 9.30 – 11.30 hod.

KDE: Kníhkupectvo Panta Rhei v AUPARKU v Bratislave

SPÍKRI:

Ondrej KOŘÍNEK
Creative Director | ZARAGUZA
Začína sa éra necromarketingu?
Umelá inteligencia otvára nové možnosti a spolu s nimi aj nové otázky. Je možné dediť hlas? Je možné použiť hlas človeka, ktorý už nežije, v reklame? Čo o týchto prípadoch hovorí legislatíva a čo etika? Julo Satinský sa stal prvým Slovákom, ktorého hlas bol po jeho smrti vytvorený pomocou AI a pokiaľ moje vedomosti siahajú, prvým človekom na svete, ktorého syntetizovaný hlas bol posmrtne použitý v reklame na značku. Tak ako akákoľvek iná etika, aj etika používania AI v reklame vzniká v praxi. My sme si pri kampani prešli celú cestu. Na nej sme museli nájsť spolu s rodinou Jula Satinského vlastný kompas. Je to jedinečná skúsenosť a veľmi rád sa o ňu podelím.

Šimon GÁL
Strategic Planner | Elite – Monday Lovers
Etické promptovanie pre začiatočníkov
Midjourney je momentálne jeden z najrozšírenejších botov na tvorbu obrázkov na základe textového príkazu. Pri zadaniach sa často používajú frázy, ktoré sa odvolávajú na konkrétnych autorov, umelcov, režisérov, značky a pod. Umelá inteligencia tak používa duševné vlastníctvo iných osôb na dotvorenie fotografie, čo je neetické a aj právne napadnuteľné. V krátkom talku skúsim vysvetliť, čo je problém a ako promptovať tak, aby sme ostali čistí.

Martin WOSKA
Group Creative and Strategy Director | TRIAD
Možnosti AI nepoznáme, no hranice by sme poznať mali
AI sa vyvíja skutočne bleskurýchlo a doslova každý týždeň ponúka nové lákavé možnosti. To že sa niečo urobiť dá, ale nie vždy znamená, že je to aj správne. Poďme si ukázať čo všetko tušíme že sa dá a zamyslieť sa či to aj chceme. Položme si ťažké otázky a poskúmajme odpovede.

Pavol CVIK
Advokát, člen arbitrážnej komisie RPR | Rada pre reklamu
Právo verzus AI?
Je táto otázka vôbec správne položená? Regulácia sa spravidla snaží dobiehať každodenný život a jeho realitu. Čo však, keď je realita umelá, nepredvídateľná, neznáma a súčasne ďaleko presahujúca ľudské možnosti? Ako regulačne uchopiť svet, kde jedinou istotou je neistota?

LÍSTKY – VYPREDANÉ

Scroll to Top