Pochutnajte si na „Raňajkách s reklamou“
Čo je dobré na spojení vane, auta, posilňovne, kontajneru a alkoholu? Naozaj platí, že „sex sells“? Páčilo by sa Justinovi Timberlakovi, keby vedel, že propaguje slivovicu? Na novom pravidelnom evente …
Čo je dobré na spojení vane, auta, posilňovne, kontajneru a alkoholu? Naozaj platí, že „sex sells“? Páčilo by sa Justinovi Timberlakovi, keby vedel, že propaguje slivovicu? Na novom pravidelnom evente …
BRATISLAVA. Rada pre reklamu (RPR), ktorá je orgánom etickej samoregulácie reklamy na Slovensku, zvolila na svojom výročnom zasadnutí novú prezidentku. Stala sa ňou Miriam Benčíková – Kušnírová, ktorá v oblasti …
Novou prezidentkou Rady pre reklamu sa stala Miriam Benčíková – Kušnírová Čítať viac »
Program: 09:30 – 10:00 Registrácia účastníkov 10:00 – 10:15 Úvod konferencie Zuzana Mistríková – prezidentka RPR 10:15 – 10:35 Etika na webe z …
BRATISLAVA. Rada pre reklamu (RPR), ktorá je orgánom etickej samoregulácie reklamy na Slovensku, schválila na svojom výročnom stretnutí zmeny niektorých článkov Etického kódexu a Rokovacieho poriadku Arbitrážnej komisie Rady pre …
Zmeny v Etickom kódexe a Rokovacom poriadku Rady pre reklamu Čítať viac »
Spoločnosť Pivovary Topvar a.s. bola na ostanom Valnom zhromaždení členov RPR prijatá za riadneho člena Rady pre reklamu. Pivovary Topvar, a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych spoločností na svete – …
Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. sa stala členom Rady pre reklamu Čítať viac »
Tlačová správa z 2. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2014 BRATISLAVA. Dňa 20.02.2014 sa konalo 2. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR …
Radi by sme Vám dali do pozornosti Manuál "Jak na sexistickou reklamu". Príručku vytvorila organizícia Otevřená společnost v spolupráci s Nesehnutím. Publikácia pomáha rozpoznať jednotlivé formy sexistickej reklamy a poskytuje …
Tlačová správa z 1. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v roku 2014 BRATISLAVA. Dňa 23.01.2014 sa konalo 1. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). …
V roku 2013 posudzovala Komisia 121 reklám, na ktoré spolu prišlo 222 sťažností – 98,64% (219) sťažností bolo podaných fyzickými osobami, 2 sťažnosti podali právnické osoby a v jednom prípade …
Čo najviac prekážalo spotrebiteľom na reklame v roku 2013 Čítať viac »
V roku 2012 obdržalo 27 európskych samoregulačných orgánov spolu 62 232 sťažností na reklamu. 73 % bolo posudzovaných v UK a v Nemecku. Viac ako 40% sťažností bolo opodstatnených. Najčastejším …
EASA zverejnila podrobnú štatistiku sťažností za rok 2012 Čítať viac »