ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Raňajky s reklamou ON-LINE: Prichádza doba zelená

 
 
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
 
pozývame vás na ďalší zo série eventov Raňajky s reklamou, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska, tentokrát na tému zeleného marketingu. 
 

Aká je téma:

PRICHÁDZA DOBA ZELENÁ

 
Heslami dňa sú „recyklovaný“, „obnoviteľný“, „zodpovedný“ či „trvalo udržateľný“. Komunikácia zelených riešení sa stáva novodobým trendom a snahu zviesť sa na tejto zelenej vlne využíva čoraz viac značiek. Byť zeleným je in. V akých kampaniach môžeme vidieť úprimnú túžbu značiek prispieť k lepšiemu životnému prostrediu a kde ide len o vytváranie falošného pocitu zodpovednosti za zdravšiu planétu? A na čo si dávať pozor, aby sa zo zeleného marketingu  nestal len „greenwashing“.
 

Na Raňajkách vystúpia a hovoriť budú o:  

 

Tomáš GREČKO 

reportér| Denník N

Úloha žurnalistu pri overovaní greenwashingu

 
Úlohou novinárov je poukazovať na rôzne podoby greenwashingu a zisťovať, čo ho zapríčiňuje. Zistenia nám ukazujú, ako vysoko sú nastavené kritéria firemnej spoločenskej zodpovednosti, a že zelené správanie dnes už nevnímame ako chvályhodné, ale nevyhnutné.
 

Martina HRIVNÁKOVÁ 

riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie | VÚB

Zelené aktivity a ekológia budú v budúcnosti pre firmy mainstreamom

 
Ekológia a zelené aktivity firiem či jednotlivcov dnes spoločnosť vníma ako aktivizmus, jednoducho to stále nie je bežné. Na druhej strane sa to zvrháva do opačného extrému, kde firmy tvrdia, že keď sú od svojej podstaty digitálne, tak sú ekologické a tým končia. Ako teda rozmýšľať nad tým, čo by mala firma priniesť, ako postaviť svoj biznis model a ako byť spoločensky zodpovedná v oblasti ekológie, tak aby to neboli len prázdne sľuby. A ako do toho zapojiť aktívne celú firmu a zamestnancov, nie len tak, že z toho spravíme súčasť vízie spoločnosti.
 

Ľubomír TUCHSCHER 

výkonný riaditeľ |Slovenské združenie pre značkové výrobky

Planet Pledge

 
Máte pocit, že udržateľnosť a ekológia sú zneužívané na marketingové účely? Paradoxne, podľa globálneho prieskumu Svetovej federácie zadávateľov reklamy (WFA) marketéri v oblasti „sustainability“ zaostávajú za kolegami zo svojich firiem. Pozrieme sa na ďalšie zistenia ale oveľa viac na iniciatívu Planet Pledge, cez ktorú môžu reálne a merateľne ľudia z marketingu prebrať zodpovednosť za dopad svojich značiek na našu planétu.
 

Ondrej KOŘÍNEK 

Creative Director| ZARAGUZA

 
Klimatická zmena je vážna téma. Ide v nej o život. Konkrétne o život nás všetkých. Preto sú slová používané pri komunikácii o "otepľovaní" a s ním spojených tém mimoriadne dôležité. Práve slová môžu vyvolať klamlivý dojem, že je všetko v poriadku, prípadne spustiť nervozitu a paniku. V čom prekročil EasyJet svojim "historickým" letom hranice? Aký je rozdiel medzi zelenou energiou a čistou energiou priamo do zástrčky? Ako tvoriť kampane na zelené témy zodpovedne? 
 

Organizačné detaily:

Kedy: 22.júna 2021 od 9:00 – 10.30 hod

Kde: streamovanie bude prebiehať on-line na Facebook profile Klubu reklamných agentúr Slovenska 

Ako: Registrácia nie je potrebná, vysielať budeme naživo.

Stačí keď prídete na FB page www.facebook.com/KRASfcb

 

Svoj záujem o účasť môžete potvrdiť na Facebooku:

https://www.facebook.com/events/903164723577317?ref=newsfeed

, kde sa dozviete aj ďalšie podrobnosti o evente

 
 
Scroll to Top