Pozývame vás na ďalší zo série eventov, ktoré organizuje Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr Slovenska. Keďže sa nám pomaly blíži predvolebná kampaň a postupne sa vyostruje aj politická komunikácia, budeme sa venovať práve problematike politickej reklamy.
TÉMA: ANOMÁLIE POLITICKEJ REKLAMY
Neslušná, útočná, osočujúca, vulgárna, klamlivá…(dosaďte si podľa seba)…prekračujúca všetky hranice. To sú prívlastky, ktoré sa často spájajú s predvolenou kampaňou a politickou reklamou. Verejnosť, odborná, ale aj tá laická, stále viac volá po zmene a určení jasných pravidiel. Môžu politici vo svojom marketingu naozaj všetko? Je politická reklama skutočne len súbojom „špinavých“ a nepriehľadných metód a etika politickej komunikácie len mýtus? Čo si o tom všetkom myslia poctiví marketéri a ako by mala vyzerať korektná politická súťaž?
KEDY: V piatok 24. marca 2023 od 9:30 – 11.30 hod
KDE: Kníhkupectvo Panta Rhei v AUPARKU, Bratislava
SPÍKRI:
politický marketér | člen kampaňového tímu Zuzany Čaputovej, Petra Pavla a Matúša Valla
Creative director & Founder | Róbert Slovák a jeho priatelia | člen AK RPR
právnička | podpredsedníčka Arbitrážnej komisie | RPR
LÍSTKY:
Lístky si môžete zakúpiť na TICKPO (https://tickpo.zoznam.sk/sk/listky/ranajky-s-reklamou-33487/ )
Vstupné na podujatie je 10 Eur (v cene je zahrnuté aj občertstvenie)