ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Raňajky s reklamou: Ako pretaviť hodnoty značky tak, aby to malo zmysel?

Milí priaznivci Raňajok s reklamou,
pozývame Vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu.


TÉMA: AKO PRETAVIŤ HODNOTY ZNAČKY DO REKLAMY TAK, ABY TO MALO ZMYSEL?

Značky už dávno nie sú len vizuálnymi symbolmi alebo názvami, ale predstavujú komplexný súbor hodnôt, identít a prísľubov, ktoré ponúkajú zákazníkom a snažia sa zmeniť svet. Hrdo. Nahlas. Odvážne. Nebáť sa ísť len po predaji, ale budovať dlhodobú stratégiu značky aj cez apely na ľudskosť, zodpovednosť, či inšpirovať k udržateľnej zmene sa dnes ráta. Game changermi sa stali ESG, goodvertising a brand purpose. Ako uplatniť tieto prístupy v reklame tak, aby to malo zmysel a pretaviť zodpovedné posolstvá do konkrétnych riešení, ktoré neskončia len pri manifeste, frázach, či prípadných hejtoch od ľudí, ktorí majú opačný názor? Vedia takúto reklamu oceniť aj samotní zákazníci alebo je vyjadrenie názoru značky a presadzovanie jej hodnôt istou cestou k ich strate?

KEDY a KDE: v stredu, 5. júna 2024 od 9.30 v kníhkupectve Panta Rhei v Auparku v Bratislave

Spíkri:

Ľubomír TUCHSCHER| Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV)
KDE SA STRATIL GREENMARKETING?

Marketéri po celom svete uplynulé roky rozprávali o udržateľnosti a zodpovednosti za stav planéty. Po tlaku na greenwashing sa môže zdať, že sa éra greenmarketingu skončila. Zabila ho umelá inteligencia? Kam smeruje pozornosť svetových marketérov a čím môžu inšpirovať aj lokálne značky? Ľubo prinesie najnovšie poznatky z konferencie Global Marketer Week v Toronte.

Michaela MARTONOVÁ | TRIAD / Patrícia ČERTEK | Zaraguza
KDE KONČÍ HODNOTOVÁ KOMUNIKÁCIA A ZAČÍNA BULLSHIT?

Ondro MIKUŠ | Slovak Telekom
MA ZMYSEL ROBIŤ HODNOTOVÉ KAMPANE V KRAJINE PLNEJ HEJTU?

Nenávisť a hnev dosahujú v rozdelenej slovenskej spoločnosti nevídané úrovne. Sú značky, ktoré majú úprimný záujem s tým niečo robiť. Ako ale na to? Ako pripraviť hodnotovú kampaň, ktorá neprerastie do PR katastrofy? Majú takéto kampane viac benefitov alebo predstavujú iba zbytočný zdroj problémov?


Lístky na podujatie si môžete zakúpiť na TICKPO: https://tickpo.zoznam.sk/sk/listky/ranajky-s-reklamou-39601/

Vstupné je 10 eur. Suma zahŕňa vstup, kávu a skvelé raňajky!

Tešíme sa na Vás!

Scroll to Top