Spoločnosť Poštová banka, a.s. sa od marca 2008 stala členom Rady pre reklamu. Ako sa vyjadril jej Head of Marketing Communication Department Tomáš Trupl : „Poštová banka ako významný zadávateľ v oblasti marketingu a reklamy na slovenskom trhu cíti spoluzodpovednosť za vývoj a úroveň prostredia marketingovej komunikácie na Slovensku. Preto sa chceme aj prostredníctvom svojho členstva v Rade pre reklamu aktívne podieľať na vývoji a správnom fungovaní reklamného odvetvia. Verím, že svojimi skúsenosťami a postrehmi prispejeme k neustálemu zvyšovaniu jeho úrovne.“ Rada pre reklamu získava v Poštovej banke významného člena zo sektoru bankovníctva. Stratégiou Rady je orientácia na rozširovanie členskej základne smerom na sektor bánk a poisťovní, keďže eviduje už od minulého roku neustály rast sťažností týkajúcich sa tejto oblasti.