ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Rada pre reklamu štartuje vlastnú reklamnú kampaň

Marián
Čekovský tvárou reklamnej kampane Rady pre reklamu

BRATISLAVA. Dňa 14. 8. spúšťa Rada pre reklamu
svoju vlastnú reklamnú kampaň cielenú na spotrebiteľa, v ktorej
organizáciu predstaví známy hudobník Marián Čekovký. Cieľom televíznej kampane
je prezentovať Radu pre reklamu ako inštitúciu, ktorá zabezpečuje servis 
pre bežného občana. Jej posolstvom je odkaz – ak má niekto pocit, že ho reklamu
zavádza, klame alebo je neetická – Rada pre reklamu je tu  na to, aby sa
tým zaoberala. A to flexibilne, rýchlo a hlavne úplne zadarmo.
Autorom kampane je agentúra Respect APP, ktorá vytvorila dva edukatívne spoty.
Marián Čekovský  sa v nich prihovára bežnému spotrebiteľovi a to
jazykom prijateľným pre každého. Zámerom kampane je osloviť konzumentov reklamy
všetkých vekových skupín prostredníctvom známej tváre, ktorú majú ľudia radi,
dostať sa tak do bežnej „ľudovej komunikácie“ a predstaviť tak Radu pre
reklamu ako nie tradične oficiálnu inštitúciu, ale skôr s nadhľadom a humorom
– ako organizáciu ochotnú pomôcť bez komplikovaných formalít.

Realizácia kampane sa koná v spolupráci so
samotnými členmi RPR zo strany televíznych médií – televízie  Markíza, TV
JOJ a TA3 poskytujú jej vysielanie zadarmo a pridala sa k nim aj
STV, ktorá členom RPR nie je a o to viac si Rada cení jej účasť na
projekte.  Práve táto spolupráca dokazuje efektívne fungovanie princípu
etickej samoregulácie reklamy a zároveň aj to, ako je pre televízne médiá
samoregulácia dôležitá.

Rada pre reklamu

Scroll to Top