Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR
BRATISLAVA. Dňa 1. 12. 2008 sa konalo deviate tohtoročné zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len „AK RPR“). Rada pre reklamu ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy posudzovala12 …
BRATISLAVA. Dňa 1. 12. 2008 sa konalo deviate tohtoročné zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len „AK RPR“). Rada pre reklamu ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy posudzovala12 …
Výkonná riaditeľka RPR Monika Korkošová sa zúčastnila v piatok 9. 11. 2008 v Sofii na finálnych rokovaniach so zástupcami bulharskej vlády týkajúcich sa založenia samoregulačného orgánu v Bulharsku. SOFIA. Rokovania …
Bulharský samoregulačný orgán podľa vzoru Rady pre reklamu Čítať viac »
Koncern DANONE GROUPE, najväčší výrobca čerstvých mliečnych produktov na svete, druhý najväčší výrobca minerálnej vody a siedma najväčšia potravinárska spoločnosť na svete sa stáva od októbra členom Rady pre reklamu. …
Ako sa vyjadrila jej marketingová riaditeľka Lea Farská Striežencová : „Rajo ako významný zadávateľ v oblasti marketingu a reklamy na slovenskom trhu cíti spoluzodpovednosť za vývoj a úroveň prostredia marketingovej …
Marián Čekovský tvárou reklamnej kampane Rady pre reklamu BRATISLAVA. Dňa 14. 8. spúšťa Rada pre reklamu svoju vlastnú reklamnú kampaň cielenú na spotrebiteľa, v ktorej organizáciu predstaví známy hudobník Marián Čekovký. …
Rada pre reklamu štartuje vlastnú reklamnú kampaň Čítať viac »
Konalo sa 6. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu BRATISLAVA. Dňa 12. 8. 2008 Arbitrážna komisia Rady pre reklamu /AK RPR/, ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy, prijala nasledovné …
10. ročník programu na zamedzenie dostupnosti tabakových výrobkov neplnoletým „Na veku záleží“ odštartovala v júli celoplošná billboardová kampaň, ktorá je obsahovo zameraná na predajcov. Silným komunikačným odkazom však oslovuje aj …
Nenechajte sa oklamať, Nepredávajte cigarety neplnoletým. Čítať viac »
Spoločnosť GfK Slovakia, s.r.o. sa od júna 2008 stala členom Rady pre reklamu. Ako sa vyjadril jej Managing Director & CEE Telecom Team Leader Ing. Martin Mravec :„GfK Slovakia, ako …
Logo AIM, zadávateľ: Asociácia internetových médií. Sťažnosť fyzickej osoby sa týkala loga Asociácie internetových médií, ktoré je podľa sťažovateľa údajne identické s logom medzinárodnej sieti predajní Target. AK RPR po …
Tlačová správa z 3. zasadnutia AK RPR Počet sťažnostífyzické osoby: 9sekretariát postúpil AK 4 sťažnosti/5 sťažností – 3 sťažnosti na kampane, ktoré sa už posudzovali v minulosti,2 sťažnosti sa netýkali …